FÅ VIDEN DER VIRKER

BLIV SPORTSCOACH PÅ SPORTSKROPSKOLEN - KØBENHAVN OG VEJLE - FÅ VIDEN DER VIRKER - 50 LEKTIONER - DIN PRIS KR. 4.975,00 - Basal psykologi - Forbindelsen mellem sind og fysikken - Stressregulering - Copingstrategier -Motivation – Målsætning – Selvtillid – Spændingsregulering – Holdninger og værdier – Selvtale – Teamwork – Koncentration – Følelser og fornuft – Visualisering – Personlighed og identitet – Vilje – Mental konkurrenceforberedelse – Sportspsykologisk model - Sundhedscoaching - Sportscoaching - Lær at lave en screening, coachingstrategi, opfølgning - Du lærer at afholde en konsultation - Supervision.

FÅ VIDEN DER VIRKER

BLIV SPORTSCOACH PÅ SPORTSKROPSKOLEN - KØBENHAVN OG VEJLE - FÅ VIDEN DER VIRKER - 50 LEKTIONER - DIN PRIS KR. 4.975,00 - Basal psykologi - Forbindelsen mellem sind og fysikken - Stressregulering - Copingstrategier -Motivation – Målsætning – Selvtillid – Spændingsregulering – Holdninger og værdier – Selvtale – Teamwork – Koncentration – Følelser og fornuft – Visualisering – Personlighed og identitet – Vilje – Mental konkurrenceforberedelse – Sportspsykologisk model - Sundhedscoaching - Sportscoaching - Lær at lave en screening, coachingsession og opfølgning.

Denne uddannelse giver dig viden til at hjælpe mennesker med at nå deres mål. De kan støtte dem, vejlede dem og få dem til at se vigtigheden af fokus på mentale kompetencer og udvikling.

• Basal psykologi
  • Forbindelsen mellem sind og fysikken.
  • Stressregulering
  • Copingstrategier
  • Motivation
  • Målsætning
  • Selvtillid
  • Spændingsregulering
  • Holdninger og værdier
  • Selvtale
  • Teamwork
  • Koncentration
  • Følelser og fornuft
  • Visualisering
  • Personlighed og identitet
  • Vilje
  • Mental konkurrenceforberedelse
  • Sportspsykologisk model
  • Sundhedscoaching
  • Sportscoaching
  • Lær at lave en screening, coachingstrategi, opfølgning - Du lærer at afholde en konsultation.
  • Supervision.

RING TIL JESPER

Er du Sportsmassør, Sportsterapeut, Kropsterapeut eller Fysioterapeut, kan du på uddannelsen få viden til støtte for dine klienter og patienter.

Er du træner, instruktør eller på anden måde tilknyttet en forening, fitnesscenter, sportsklub eller team, kan du på uddannelsen få viden til støtte for jeres medlemmer, aktive og sportsfolk.

Træner du selv meget fodbold, tennis, cykling, løb, svømning, badminton, fitness etc. kan du på uddannelsen få viden der styrker dig.

Ønsker du en sundere livsstil, kan du på uddannelsen få viden der styrker dine mål.

50 lektioner - 5 undervisningsdage - Klassebaseret undervisning på skolerne i København og i Vejle.

BETAL AF 1. GANG: Kr. 4.975,00 - Betales ved tilmelding.

Næste opstart:

KØBENHAVN - BLIV SPORTSCOACH - Opstart august - Hold COACH18-1K - Onsdage fra kl. 08.30 til kl. 16.30 (Inkl. 30 min. frokostpause) Opstart uge 36 og eksamen i uge 40 - Ledige pladser

KØBENHAVN - BLIV SPORTSCOACH - Opstart november - Hold COACH18-2K - Onsdage fra kl. 08.30 til kl. 16.30 (Inkl. 30 min. frokostpause) Opstart uge 45 og eksamen i uge 49 - Ledige pladser

Tilmelding:

Send din tilmelding her via hjemmesiden - Du vil herefter modtage en bekræftelse med betalingsoplysninger.

Du sender din tilmelding her: http://sportskropskolen.dk/tilmelding/

Materialer:

Du får på uddannelsen undervisningsmaterialer der er udfærdiget af Danmarks Idræts Forbund, Team Danmark og fra PONS.

Alle er velkommen på uddannelsen - Du modtager et uddannelsesbevis med titlen BLIV SPORTSCOACH.

Undervisningen:

Klassebaseret undervisning på skolerne i København, Vejle og Aarhus.

Din underviser, Jesper, fra SPORTSKROPSKOLEN har stor undervisningserfaring og har i mere end 15 år stået for uddannelsen af mere end 2500 professionelle Sportsmassører og Sportsterapeuter rundt om i Danmark. Din underviser har været tæt på fitnessbranchen siden 1991. Jesper er desuden Sportsmassør/Soigneur for Pro cykelholdet TINKOFF/SAXO BANK 2014/2015/2016, Par nr. 7 (Michael Mørkøv/Lasse Norman) 6dagesløb, Landsholdet i landevejscykling VM for professionelle og Sportsmassør for KIF KOLDING KØBENHAVN (Herre Håndbold Liga holdet) - Har erfaring som Sportsmassør og soigneur fra Pro Tour cykelholdet TEAM CSC 2005/2006, behandling og coaching af professionelle sportsfolk indenfor professionel cykling, golf (PGA), fodbold (Superliga), håndbold (Elite og landshold), crossfit, tennis, løb, skateboard (Pro), badminton og svømning m.m., sportsmassør og behandler på Landsholdet i landevejscykling VM i Madrid 2005, massør og behandler ved Copenhagen Marathon, Copenhagen Challenge Ironman, Copenhagen Masters Badminton stævne, Copenhagen Athletics Games, Iform kvindeløb, Alt for damernes kvindeløb, Copenhagen Halvmarathon, Femina kvindeløb, DGI landsstævne, Fitness INSPIRE Convention og behandling af Team Danmark støttede sportsfolk.