hasse

Hasse Ramlev

ANBEFALING AUGUST 2015

“Da jeg tilmeldte mig uddannelsen til Massør/Sportsmassør hos Jesper og SPORTSKROPSKOLEN var jeg ikke i tvivl om hvad jeg ville bruge det til, jeg ville blive klogere og i stand til at kunne passe bedre på min løbekrop.
Jespers evne til at huske alle ved navn og baggrund allerede fra første dag, hans måde at undervise på, hans evne til at gøre selv overarmsknoglen spændende, hans evne til at få alle høj som lav ind på samme spor, gør at jeg ikke havde følelsen af at være i skole, jeg var hos Jesper!

Det gjorde at jeg, som ikke har siddet på en skolebænk i over tyve år, ikke kunne slippe bøgerne når jeg kom hjem efter nogle lærerige dage hvor jeg fik en god basal viden omkring anatomi og fysiologi + i stand til at give en god massage. Det var intense uger med lærebøger og lange aftener hvor jeg terpede og øvede, men det hele værd – det kan ikke gøres op i kr/øre.

Nu hvor jeg er færdiguddannet har jeg allerede besluttet at det her vil jeg gøre til mit arbejde, og er tilmeldt sportsterapeut uddannelsen i november, og kan ikke vente med at komme igang!
Jeg ville til hver en tid anbefale Jesper og SPORTSKROPSKOLEN til andre. Hvis du vil lære massørfaget af en mand der ikke bare er lærer, men af en mand som elsker det han laver, og hvis formål er at at få de bedste massører ud på den anden side, så tøv ikke med at tilmelde dig.

Har nu været uddannet i godt to uger, har allerede været ude på jobs til Copenhagen Ironman og Kræftens bekæmpelse “Træd til” + at der allerede begynder at komme klienter ind i min nye klinik.

Tak!”

Med venlig hilsen – Hasse Ramlev – Eksamineret Massør/Sportsmassør – Sensitiverunner.dk