henrikstahl-2

Henrik Stahl

Anbefaling December 2014

Jeg er netop færdiguddannet Massør/Sportsmassør fra SPORTSKROPSKOLEN på efterårsholdet 2014 med Jesper som underviser.

Hver eneste undervisningsdag var intens, lærerig og relevant. Jespers formidling af både den teoretiske og praktiske del af massøruddannelsen, er præget af mange års erfaring som massør og behandler, høj faglighed, stort energiniveau, humoristisk tilgang til hverdagen og seriøsitet.

Fra jeg gik ind af døren den første dag, følte jeg mig velkommen og som en del af teamet. Undervisningen er meget varieret og der er en god balance mellem massagetimer og teori.

Det er tydeligt at Jesper lever og ånder for sin skole og sine elever. Hans mange år som selvstændig, underviser og behandler, har givet mig adgang til et omfattende netværk og support i forbindelse med opstart af min egen massørvirksomhed som jeg ikke ville have fundet andre steder.

Jesper inddrager sine elever gennem hele processen og sørger for at motivere og udfordre kontinuerligt. Hvis man er indstillet på at træne og sætte sig ind i stoffet, ved jeg, man får en fantastisk studietid og en solid uddannelse i alle aspekter af faget.

Jeg vil til enhver tid anbefale SPORTSKROPSKOLEN og Jesper som underviser.

De bedste hilsner

Henrik Stahl – Eksamineret Massør/Sportsmassør (og kommende Sportsterapeut)

Posted in Anbefaling.