josephine

Josephine Wendt

Anbefaling Marts 2015

Undervisningsdagene på Sportskropskolen var ugens højdepunkt for mig. For mig skulle massøruddannelsen blot hjælpe mig med at undersøge min egen interesse for kroppen på en mere teoretisk og et håndværksmæssigt plan. Jeg ville gerne lærer et håndværk og det kom jeg så sandelig også til! Ikke nok med det, fik jeg også rygsækken godt fyldt op med viden, selvtillid, motivation, drømme, nye venskaber og et meningsfyldt los i røven eller to :-)

Sportskropsskolen er et sted, hvor jeg følte mig i trygge hænder hos den mest engagerede lære jeg nogensinde har mødt. Ikke nok med, at Jesper sætter dig ind i teknikker om massagen, han “opdrager” dig til at være den bedste udgave af dig selv, når du i det virkelige liv kommer til at stå med en massageklient på egen hånd. Jesper hjælper dig med at bryde grænser på en meget respektfuld måde og sætter dig godt ind i det teoretiske bag massagen.

Jeg kan varmt anbefale Sportskropsskolen!

Kh.

Josephine Wendt, Eksamineret Massør/Sportsmassør :-)