kenneth

Kenneth Madsen

Anbefaling Juni 2015

Det er svært at koge Sportskropskolen og min underviser, Jesper, ned til én sætning, men for mig rammer ”en seriøs legeplads og en dedikeret underviser ” nok meget godt.

Inden jeg startede på uddannelsen havde jeg temmelige store forventninger til at jeg havde valgt det bedst mulige sted til min massøruddannelse. Og jeg må sige at mine forventninger til fulde (og mere til) blevet indfriet. Forløbet var planlagt og afviklet i en veksel mellem teoretiske oplæg til massagen og konkret træning ved briksen.

Jesper, du formår at afvikler dagene med en stram og præcis struktur, som betyder, at alle får optimalt udbytte af den ramme der er sat. Og dette selvom deltagernes meget forskelligartede baggrunde kan give udfordringer undervejs. Alligevel formåede du at sikre at ingen blev tabt, og dette er i mine øjne det som gør dig, til en af de bedste undervisere jeg nogensinde har haft!.

Jeg glæder mig allerede til at jeg skal i gang med overbygningen til Sportsterapeut til efteråret. Og mon ikke at jeg også sniger mig med på RAB Sportsmassage delen i 2016.

Jeg vil til enhver tid anbefale ALLE der ønsker sig den bedste Massør/Sportsmassør uddannelse, at vælge Jesper og Sportskropskolen som uddannelsessted.

De bedste massage hilsner

Kenneth Madsen – Eksamineret Massør/Sportsmassør