Lær sportsakupunktur der virker

KURSUS I SPORTSAKUPUNKTUR - SPORTSKROPSKOLEN - KØBENHAVN OG VEJLE - 20 LEKTIONER - KR. 1.450,00 - Lær at bruge sportsakupunktur i din behandling af muskulære problematikker i bevægeapparatet. Muskulær sportsakupunktur har en markant smerteslindring. Behandlingen er primært tiltænkt fysisk aktive personer indenfor sportens verden, men kan uden problemer med succes overføres til alle andre smerte- og skadesproblematikker. Sportsakupunktur får musklerne til at slappe af og fremskynder kroppens egen helingsproces ved inflammationer (betændelse) - Effektivt ved skader (løberknæ, springerknæ, golfalbue, tennisalbue, achillessenebetændelse, skinnebensbetændelse m.m.) og muskulære overbelastninger (ondt i ryggen, spændte skuldre og nakke, lændeproblemer m.m.) - Effektiv sportsakupunktur, som bruges i den professionelle sportsverden. - En uddannelse med viden som du kan bruge til at hjælpe dig selv og aktive/sportsfolk i din klub, team, sportshold, fitnesscenter m.m. - Kurset er åbent for alle.

Lær at behandle bevægeapparats problematikker med sportsakupunktur

KURSUS I SPORTSAKUPUNKTUR - LÆR AKUPUNKTUR DER VIRKER - SPORTSKROPSKOLEN - KØBENHAVN OG VEJLE - 20 LEKTIONER - KR. 1.450,00 - Lær at bruge sportsakupunktur i din behandling af muskulære problematikker i bevægeapparatet. Muskulær sportsakupunktur har en markant smerteslindring. Behandlingen er primært tiltænkt fysisk aktive personer indenfor sportens verden, men kan uden problemer med succes overføres til alle andre smerte- og skadesproblematikker. Sportsakupunktur får musklerne til at slappe af og fremskynder kroppens egen helingsproces ved inflammationer (betændelse) - Effektivt ved skader (løberknæ, springerknæ, golfalbue, tennisalbue, achillessenebetændelse, skinnebensbetændelse m.m.) og muskulære overbelastninger (ondt i ryggen, spændte skuldre og nakke, lændeproblemer m.m.) - Effektiv sportsakupunktur, som bruges i den professionelle sportsverden. - En uddannelse med viden som du kan bruge til at hjælpe dig selv og aktive/sportsfolk i din klub, team, sportshold, fitnesscenter m.m. - Kurset er åbent for alle.

Lær at behandle bevægeapparats problematikker med sportsakupunktur – Du lærer at sætte nåle i muskulaturens triggerpunkter for at sænke tonus og du lærer at sætte nåle i reflekspunkter for smertelindring og som en antiinflammatorisk behandling - Lær at bruge sportsakupunktur i din behandling af muskulære problematikker i bevægeapparatet. Muskulær sportsakupunktur har en markant smerteslindring. Behandlingen er primært tiltænkt fysisk aktive personer indenfor sportens verden, men kan uden problemer med succes overføres til alle andre smerte- og skadesproblematikker. Sportsakupunktur får musklerne til at slappe af og fremskynder kroppens egen helingsproces ved inflammationer (betændelse) - Effektivt ved skader (løberknæ, springerknæ, golfalbue, tennisalbue, achillessenebetændelse, skinnebensbetændelse m.m.) og muskulære overbelastninger (ondt i ryggen, spændte skuldre og nakke, lændeproblemer m.m.) - Effektiv sportsakupunktur, som bruges i den professionelle sportsverden.

Tid:
20 lektioner - 2 undervisningsdage á 10 lektioner - Klassebaseret undervisning på skolerne.

Pris:
Kr. 1.450,00 - Beløbet betales af 1. gang ved tilmelding.

Materialer:
Undervisningsmaterialer er med i prisen.

Adgangskrav:
Kurset er åben for alle.

Næste opstart:

Tilmelding: http://sportskropskolen.dk/tilmelding/

Din underviser, Jesper, fra SPORTSKROPSKOLEN har stor undervisningserfaring og har i mere end 15 år stået for uddannelsen af mere end 2500 professionelle Sportsmassører og Sportsterapeuter rundt om i Danmark. Jesper er desuden Sportsmassør/Soigneur for Pro cykelholdet TINKOFF/SAXO BANK 2014/2015/2016, Par nr. 7 (Michael Mørkøv/Lasse Norman) 6dagesløb, Landsholdet i landevejscykling VM for professionelle og Sportsmassør for KIF KOLDING KØBENHAVN (Herre Håndbold Liga holdet) - Har erfaring som Sportsmassør og soigneur fra Pro Tour cykelholdet TEAM CSC 2005/2006, behandling og coaching af professionelle sportsfolk indenfor professionel cykling, golf (PGA), fodbold (Superliga), håndbold (Elite og landshold), crossfit, tennis, løb, skateboard (Pro), badminton og svømning m.m., sportsmassør og behandler på Landsholdet i landevejscykling VM i Madrid 2005, massør og behandler ved Copenhagen Marathon, Copenhagen Challenge Ironman, Copenhagen Masters Badminton stævne, Copenhagen Athletics Games, Iform kvindeløb, Alt for damernes kvindeløb, Copenhagen Halvmarathon, Femina kvindeløb, DGI landsstævne, Fitness INSPIRE Convention og behandling af Team Danmark støttede sportsfolk.