Kursus i Sportscoaching

Hvad er sportscoaching - Få relevant og underbygget viden omkring motivation, målsætning og visualisering - Lær værktøjer og få teoretisk viden der gør dig til en vigtig brik for aktive og sportsfolk - At motivere er ikke det samme som at overtale eller tvinge nogen til noget. Når man hjælper med at afklare og øge motivation, er det vigtigt ikke at være moraliserende og manipulerende. Ansvaret for den enkeltes valg skal lægges over på personen selv.

KURSUS I SPORTSCOACHING - KØBENHAVN OG VEJLE - SPORTSKROPSKOLEN - FÅ VIDEN DER VIRKER

Vi gennemgår basale sportspsykologiske færdigheder og teknikker, og du får et indblik i, hvordan sportspsykologi kan bruges til at forbedre udøveres præstationer.

Dette kursus er et ”must” for dig som til dagligt beskæftiger dig med aktive mennesker og sportsfolk. Dig der ønsker en forståelse for hvad der driver mennesket og forstå de bagved liggende teorier og handlemønstre.

• Holdning og værdier
  • Målsætning
  • Visualisering
  • Koncentration
  • Teambuilding
  • Selvtillid/Selvværd
  • Spændingsregulering
  • Mental konkurrenceforberedelse
  • Chimpmind

10 lektioner - 1 dag

Kr. 950,00 - Betales 1. mødedag

Materialer:
Undervisningsmaterialer fra Danmarks Idræts Forbund

Kurset afsluttes med en 30 minutters skriftlig test.

Uddannet Massør/Sportsmassør fra SPORTSKROPSKOLEN