michela

Michela Trie Nielsen

ANBEFALING – JANUAR 2016 – AF MICHELA FRA FREDERIKSHAVN – UDDANNET SPORTSMASSØR FRA SPORTSKROPSKOLEN

“Uddannelsen til Sportsmassør på Sportskropskolen var over alle mine forventninger!

Jeg lærte så meget mere end bare at massere, på denne uddannelse. Jeg lærte ting om mig selv og andre. Med det mener jeg, at vores underviser, Jesper, gav mig nogle værktøjer til at få et mere afslappende syn på livet og selv at tage styringen over det. (Vi er vores egen lykkesmed). Thumps up for Jespers måde at undervise på. Det er ikke kun hård teori, hvor man kigger stift ned i bøgerne. Jesper har en måde, at involverer alle parter på i timerne, hvor der også er plads til åbne samtaler, hvor man kan ytre sig.

Har kun positive ord omkring denne uddannelse hos Sportskropskolen, de to uger på intensiv holdet, gav mig så meget mere end bare et bevis på, at jeg nu er en Sportsmassør.

Vil gerne anbefale denne Sportsmassør uddannelse hos Jesper og Sportskropskolen til alle der brænder for dette fag.”

Mvh. Michela Trie Nielsen – Eksamineret Massør/Sportsmassør

Posted in Anbefaling.