SPORTSKROPSKOLEN

Din underviser, Jesper, fra SPORTSKROPSKOLEN har stor undervisningserfaring og har gennem de sidste 10-12 år stået for uddannelsen af mere end 1500 professionelle Sportsmassører og Sportsterapeuter rundt om i Danmark. Erfaren underviser med erfaring fra den professionelle sportsverden og egen sportsklinik gennem mange år.

SPORTSKROPSKOLEN drives med smil af Jesper - Professionel Sportsmassør og Sportsterapeut

Din underviser, Jesper, fra SPORTSKROPSKOLEN har stor undervisningserfaring og har gennem de sidste 10-12 år stået for uddannelsen af mere end 1500 professionelle Sportsmassører og Sportsterapeuter rundt om i Danmark. Jesper er desuden Sportsmassør/Soigneur for Pro cykelholdet TINKOFF/SAXO BANK 2014/2015, Landsholdet i landevejscykling VM Richmond 2015 og Massør/Sportsmassør for KIF KOLDING KØBENHAVN (Herre Håndbold Liga holdet) - Har erfaring som massør og soigneur fra Pro Tour cykelholdet TEAM CSC 2005/2006, behandling og coaching af professionelle sportsfolk indenfor professionel cykling, golf (PGA), fodbold (Superliga), håndbold (Elite og landshold), crossfit, tennis, løb, skateboard (Pro), badminton og svømning m.m., sportsmassør og behandler på Landsholdet i landevejscykling VM i Madrid 2005, massør og behandler ved Copenhagen Marathon, Copenhagen Challenge Ironman, Copenhagen Masters Badminton stævne, Copenhagen Athletics Games, Iform kvindeløb, Alt for damernes kvindeløb, Copenhagen Halvmarathon, Femina kvindeløb, DGI landsstævne, Fitness INSPIRE Convention og behandling af Team Danmark støttede sportsfolk.

Jesper underviser på skolen i København og på skolen i Vejle - Velkommen til SPORTSKROPSKOLEN