FÅ ET RENTEFRIT UDDANNELSESLÅN

Vi vil gerne hjælpe dig i gang med en uddannelse og en ny karriere - Få et rentefrit uddannelseslån på SPORTSKROPSKOLEN

Vi vil gerne hjælpe dig i gang. Derfor tilbyder vi dig rentefri mikrolån til vores uddannelser.

NYHED - RENTEFRI MIKROLÅN/UDDANNELSESLÅN - Vi vil gerne hjælpe dig i gang - Derfor tilbyder vi dig nu rentefri mikrolån til vores uddannelser.

Vi vil gerne hjælpe dig med at finansiere dine uddannelser på SPORTSKROPSKOLEN - Vi ved godt at mange drømmer om en uddannelse, men ikke alle har økonomien til at betale det hele af 1 gang og du har måske ikke mulighed for at låne beløbet. Derfor tilbyder vi dig denne mulighed med vores rentefri mikrolån. Vi vil gerne se dig vokse og følge din drøm.

Det gode ved at investere i en uddannelse er at den kan tjene sig selv hjem igen. Du får ny viden og kompetencer, som andre vil betale for. Derfor er en investering i en uddannelse altid en god investering - Nye muligheder og en fornuftig investering.

Vi vil på SPORTSKROPSKOLEN gerne hjælpe dig med et lån på dele af eller hele uddannelsesbeløbet

Betingelser:

• Du skal være fyldt 18 år.
  • Du er ikke registreret i RKI
  • Du underskriver en låneaftale/kontrakt.
  • Du overholder dine afdrag - Gør du ikke dette, bliver aftalen ophævet og hele beløbet skal indbetales af 1. gang.
  • Overholder du ikke din aftale/afdrag overgår sagen til Inkasso jf. gældende regler.
  • Du accepterer Sportskropskolen´s handelsbetingelser ved tilmelding.
  • Du har 14 dages fortrydelsesret fra din tilmelding er sendt. Det betyder at du når som helst de første 14 dage fra du har tilmeldt dig, kan fortryde din tilmelding uden at skulle betale eller deltage. Efter de 14 dage er uddannelsen/kurset bindende og du hæfter for det fulde beløb. Framelding inden for 14 dage fra tilmelding skal foretages skriftligt. Tilmelder du dig inden for 14 dage fra uddannelsesstart, er tilmeldingen bindende.
  • Depositum tilbagebetales ikke ved framelding efter de 14 dages fortrydelsesperiode eller ved udeblivelse.
  • Er uddannelsen/kurset påbegyndt og du melder fra eller udebliver, tilbagebetales beløbet eller dele af det, ikke.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os:

RING TIL JESPER