mikael-1-1

Mikael Florentz

ANBEFALING SEPTEMBER 2015 – “HALLO!!! – Hvis du overvejer at blive Sportsmassør. Så skal du vælge Sportskropskolen.

For på Sportskropskolen får du meget mere ind end bare massage og viden. Massøruddannelsen på skolen har givet mig meget mere end jeg kunne forestille mig. Allerede efter 2 undervisningsdage var jeg stærkt besluttet på at jeg også skulle med på overbygningen til Sportsterapeut.

Det faglige niveau på Sportskropskolen er rigtigt højt både på Sportsmassør/Sportsterapeut delen. Det er bare så fedt at underviseren altid sørger for at alle er med og der er ikke nogle der får lov til at falde tilbage og blive tabt.

Selvom teorien i anatomi og fysiologi til tider kan både var hårdt og trættende, så sørger underviseren, Jesper, altid at sprede glæde og godt humør.

Uddannelsen til Sportsmassør og Sportsterapeut på Sportskropskolen kan stærkt anbefales. Du kommer absolut ikke til at fortryde det

Mvh

Mikael Merwald Florentz – Eksamineret Massør/Sportsmassør og Sportsterapeut”

Posted in Anbefaling.