Bliv Personlig Træner

BLIV EKSAMINERET PERSONLIG TRÆNER PÅ SPORTSKROPSKOLEN - Eksamineret overbygningsuddannelse på 100 lektioner i Udvidet Biomekanik (Kræfter, tyngdepunkt, acceleration, centralbevægelse, træghedsmoment og rotation, bevægelsesanalyse) - Udvidet Træningsfysiologi (Styrke- og kredsløbstræning) - Udvidet Programlægning (Styrke og kredsløbstræning) - Funktionel træning - Udvidet Salg og kundeservice - Udvidet Sportscoaching - Udvidet viden om Sportsskader - Fysisk aktivitet for unge, voksne og ældre - Skadesforebyggende støttetræning - Udvidet ernæringslære for vægttab, vækst og performance - Sundhedsviden - Kommunikation og relationsskabelse - Klassebaseret undervisning - Du skal være uddannet Fitnessinstruktør - Opstart året rundt - Din pris kr. 8.960,00

Bliv Personlig Træner – Overbyg din Fitnessinstruktør uddannelse

BLIV EKSAMINERET PERSONLIG TRÆNER PÅ SPORTSKROPSKOLEN - Eksamineret overbygningsuddannelse på 100 lektioner i Udvidet Biomekanik (Kræfter, tyngdepunkt, acceleration, centralbevægelse, træghedsmoment og rotation, bevægelsesanalyse) - Udvidet Træningsfysiologi (Styrke- og kredsløbstræning) - Udvidet Programlægning (Styrke og kredsløbstræning) - Funktionel træning - Udvidet Salg og kundeservice - Udvidet Sportscoaching - Udvidet viden om Sportsskader - Fysisk aktivitet for unge, voksne og ældre - Skadesforebyggende støttetræning - Udvidet ernæringslære for vægttab, vækst og performance - Sundhedsviden - Kommunikation og relationsskabelse - Antidoping - Klassebaseret undervisning - Du skal være uddannet Fitnessinstruktør - Opstart året rundt - Din pris kr. 8.960,00

NYHED - AARHUS 2018 - Vi åbner sommer 2018 en skole i Aarhus - Det betyder at du fra sommer/efterår 2018 kan tage vores uddannelser i Aarhus - Velkommen på Sportskropskolen i smilets by.

Denne uddannelse giver dig viden og praktiske kundskaber så du kan vejlede, støtte, lave træningsprogrammer, afklare målsætning og motivation, samt kan yde kvalitetsservice for kunderne i et fitnesscenter. Du får viden om sportsskader, kommunikation, kropsholdning og du bliver undervist i fitnessbranchens historie.

I dag er tæt på 1 million danskere medlem af fitnesscentre. De forventer den bedste viden, programlægning og kundeservice. De kompetencer tilegner du dig på SPORTSKROPSKOLEN´S Fitnessinstruktør uddannelse

Uddannelsen er åben for alle med en FITNESSINSTRUKTØR uddannelse.

• Udvidet Biomekanik (Kræfter, tyngdepunkt, acceleration, centralbevægelse, træghedsmoment og rotation, bevægelsesanalyse)
  • Udvidet Træningsfysiologi (Styrke- og kredsløbstræning)
  • Udvidet Programlægning (Styrke og kredsløbstræning)
  • Funktionel træning
  • Udvidet Salg og kundeservice
  • Udvidet Sportscoaching
  • Udvidet viden om Sportsskader
  • Fysisk aktivitet for unge, voksne og ældre.
  • Skadesforebyggende støttetræning
  • Udvidet ernæringslære for vægttab, vækst og performance.
  • Sundhedsviden
  • Kommunikation og relationsskabelse
  • Antidoping

100 lektioner

BETAL AF 1. GANG: Kr. 8.960,00 - Betales ved tilmelding.

BETAL AF 2. GANGE: : Kr. 9.960,00 - Opdeles i to betalinger - Vi tager er administrationsgebyr på kr. 1.000,00 - Du betaler første betaling - dit depositum - på kr. 4.460,00 ved din tilmelding og restbeløbet på kr. 5.500,00 betales senest 1 uge før første mødedag på uddannelsen. Første betaling skal betales ved tilmelding.

Næste opstart:

Opdateres snart.

Tilmelding:

Send din tilmelding her via hjemmesiden - Du vil herefter modtage en bekræftelse med betalingsoplysninger.

Du sender din tilmelding her: http://sportskropskolen.dk/tilmelding/

Materialer:

Du får på uddannelsen udleveret undervisningsbøger udfærdiget af Danmarks Idræts Forbund og af Læge Kjeld Bruun-Jensen, Forlaget Pons.

• Anatomi, bevægelseslære og styrkeræning - Rolf Wirhed og Danmarks Idrætsforbund
  • Kroppens opbygning og funkrion - Læge, Kjeld Bruun-Jensen - PONS

Undervisningsbøgerne udleveres på første mødedag.

Eksamen:

1 times skriftlig eksamen, samt 1 times praktisk eksamen. Efter bestået eksamen får du udleveret eksamensbevis med titlen EKSAMINERET PERSONLIG TRÆNER fra Sportskropskolen

Uddannelsen er åben for alle med en FITNESSINSTRUKTØR uddannelse.

Undervisningen:

Uddannelsen foregår som klassebaseret undervisning på skolerne i København, Vejle og Aarhus.

Din underviser, Jesper, fra SPORTSKROPSKOLEN har stor undervisningserfaring og har i mere end 15 år stået for uddannelsen af mere end 2500 professionelle Sportsmassører og Sportsterapeuter rundt om i Danmark. Din underviser har været tæt på fitnessbranchen siden 1991. Jesper er desuden Sportsmassør/Soigneur for Pro cykelholdet TINKOFF/SAXO BANK 2014/2015/2016, Par nr. 7 (Michael Mørkøv/Lasse Norman) 6dagesløb, Landsholdet i landevejscykling VM for professionelle og Sportsmassør for KIF KOLDING KØBENHAVN (Herre Håndbold Liga holdet) - Har erfaring som Sportsmassør og soigneur fra Pro Tour cykelholdet TEAM CSC 2005/2006, behandling og coaching af professionelle sportsfolk indenfor professionel cykling, golf (PGA), fodbold (Superliga), håndbold (Elite og landshold), crossfit, tennis, løb, skateboard (Pro), badminton og svømning m.m., sportsmassør og behandler på Landsholdet i landevejscykling VM i Madrid 2005, massør og behandler ved Copenhagen Marathon, Copenhagen Challenge Ironman, Copenhagen Masters Badminton stævne, Copenhagen Athletics Games, Iform kvindeløb, Alt for damernes kvindeløb, Copenhagen Halvmarathon, Femina kvindeløb, DGI landsstævne, Fitness INSPIRE Convention og behandling af Team Danmark støttede sportsfolk.