emilie-2

Emilie Spaanheden

Min anbefaling til Jesper og SPORTSKROPSKOLEN – Fra Grønland til Sportskropskolen

At Jesper er en dygtig (øh nej exeptionel) underviser og at Sportskropskolen er fantastisk. kan mange andre og jeg sagtens skrive under på. Det ses tydeligt på de andre anbefalinger. Man er kort sagt i et miljø af fantastisk entusiasme og effektiv læring, jeg ikke har oplevet andre steder!

Men hvad jeg gerne vil dele her er ikke nødvendigvis hvad jeg har fået ud af professionelt, men mere hvad jeg har vundet gennem den uddannelse overall.

Jeg har altid drømt at blive massør. Men jeg var usikker på om man kunne leve af det og desuden lever jeg i Ilulissat i Grønland. Min mand sagde at nu tog jeg den chance og tog til Danmark og tog den uddannelse jeg var blevet anbefalet af en veninde (som også er den eneste massør der nogensinde har fået lov til at massere mig mere end en gang).
Jeg endte hos Jesper, og jeg er stadig den dag i dag, høj over den måde han underviser og den måde han inddrager en masser erfaringer fra den professionelle sportsverden.

Jeg får i min nye klinik masser af erklæringer som “hvor er det dejligt at vide at man er i hænderne på en der elsker sit arbejde så højt og man føler man er i trygge hænder” hvortil jeg smiler og tænker det er Jespers massageentusiasme brænder igennem der!
Med Jespers uddannelse føler jeg at jeg kan “tillade” mig at kalde mig massør, for for mig er det ikke bare noget man kan bruge i flæng, hvis du spørger mig.

I min hverdag kan jeg mærke, at Jesper ord stadig brænder i mig. Jeg var den typiske “do it by the rules, do it perfect” type, men for fanden (pardon my french) hvor er det fedt at leve med “SLAP THE FUCK AF” i baghovedet, for mine mand, børn og alle andre i mine omgivelser kan mærke ændringen. En kvinde med selvtillid, glæde og langt større tiltro til at jeg kan det jeg har lært og jeg har lært af den bedste!
Jeg glæder mig som en sindssygt til at komme tilbage til Danmark og blive undervist af Jesper på overbygningen til Sportsterapeut, og det kan ikke gå hurtigt nok.

Det kan ikke pointeres nok, at ligemeget hvor man kommer fra, er Jesper´s massøruddannelse fantastisk. Jeg ved i hvert fald jeg skal kun i behandling af folk der er uddannet hos Sportskropskolen.

Jeg anbefaler Sportskropskolen.

Mvh. Emilie Spaanheden, Eksamineret Massør/Sportsmassør