nichlas

Nichlas Jensen

ANBEFALING – DECEMBER 2015 – “Hej Jesper og Sportskropskolen – Først og fremmest tusinde tak for kanon god, og ikke mindst inspirerende undervisning. Til jer der læser disse anbefalinger, kan jeg varmt anbefale uddannelsen, og synes ikke i skal tøve et split sekund med at tilmelde jer. Når I har tilmeldt jer, møder i på skolen en underviser, Jesper, der har stor ekspertise inden for sit fag, som krydser det med en god portion underholdning i sin undervisning. Han er en ildsjæl der brænder for det han laver, og det smitter af på undervisningen, så man hurtigt og nemt lærer anatomi og fysiologi. Samtidig er Jesper god til at læse folk, og lære hvordan hver enkelt person på holdet er, som han også tager højde for i sin væremåde og undervisningsform. Hans humor, intelligens, engagement og væremåde gjorde, at jeg nød ugerne på skolen, og ikke er i tvivl om også, at læse videre som Sportsterapeut. Inden uddannelsen havde jeg planer om at læse fysioterapi, og dette skulle være en teaser til uddannelsen – Sportskropskolen har åbnet mine øjne endnu mere op for, hvor spændende massørfaget er, og har efterfølgende klædt mig på til opstart af egen klinik. Så står du og er i tvivl, så skynd dig og meld dig til. Du vil ikke fortryde.”

Tak til Jesper og Sportskropskolen!

/Nichlas Jensen – Eksamineret Massør/Sportsmassør – Sportsklinik Vestfyn