IPAD 714

Sasja Rasmussen

ANBEFALING SEPTEMBER 2015 –

“Kære Jesper, du fortjener bestemt også en anbefaling fra mig!

Til kommende elever på Sportskropskolen, og folk der overvejer at tage uddannelser hos Jesper vil jeg uden tøven sige: Gør det! Du/I kommer ikke til fortryde jeres valg et splitsekund. Tværtimod vil I måske, som jeg selv, tænke “Hvorfor fanden har jeg ikke gjort det her noget før?”

Jesper er uden tvivl et af de mest passionerede mennesker jeg nogensinde har mødt. OG DET SMITTER!!! Undervisningen er sjov, udfordrende, lærerrig, spændende og fængende.

Da jeg selv skulle starte på Sportskropskolen havde jeg gået omkring et halvt år for inden, og overvejet hvad jeg egentlig skulle med min fremtid. Jeg havde siden jeg var 15-16 år troet jeg skulle arbejde i film og tv-branchen, men fik en brat opvågningen og måtte gå i tænkeboks. Faktisk var det lidt af et sats at tage sportsmassøruddannelsen, for mig, men min tvivl om det nu var det rigtige, blev gjort frygteligt til skamme, allerede første dag. Det var som om tingene, jeg havde været i tvivl om og nervøs for, var forsvundet som dug for solen, og tingene faldt bare på plads igen. Det er i denne her branche jeg hører til, og det er i denne her branche jeg skal udvikle mig, og nå frem i. Og det kan jeg udelukket takke Jesper og Sportskropskolen, for at få mig til at indse.

Ud over et godt og brugbart massagehåndværk, lærte Jesper mig at ”slappe the f… af” og bare hygge mig med det jeg laver. Hvilket også er et af de fantastiske ting ved Sportskropskolen, udover at lære end fandens masse; man hygger sig!

Jeg mindes ikke at jeg én gang under mit uddannelsesforløb som Sportsmassør, og efterfølgende Sportsterapeut, ikke har grint højlydt eller glædet mig til at komme i skolen. Jeg har sågar taget mig selv i at tænke ”Øv, hvorfor har jeg ikke flere undervisningsdage?” Så folkens, det er altså her det sker! Og ALLE kan være med, ung som mindre ung, højtuddannet eller ikke-uddannet, hvis I selv gerne vil, så kan I sagtens følge undervisningen uden problemer. Fysiologien og anatomien bliver med egen lyst til at lære og Jespers passioneret måde at undervise på, gjort spiseligt og bestemt overkommeligt. Så lad jer endelige ikke skræmme 🙂

Jeg sidder lige nu og glæder mig til at komme tilbage og lære mere. Jeg vil nemlig bygge videre på mine 2 uddannelser hos Jesper og tage RAB-uddannelsen med. Det besluttede jeg mig allerede for halvvejs i min Sportsmassøruddannelse. Jeg er nødt til at gå hele vejen, jeg har ikke lyst til at undvære noget af den viden Sportskropskolen giver. Jeg tør næsten love jer, der kommer på denne uddannelse, og finder ud af ligesom jeg, at det er det her I vil lykkes i. I får heller ikke lyst til at undvære noget af det Sportskropskolen og Jesper tilbyder, og I har Jesper og skolens andre elevers fulde opbakning og støtte til at lykkes.

Og til Jesper: Tusinde tak for fantastisk motivation, inspiration, og for at gøre et uddannelsesforløb så betydningsfuldt, også på alle andre punkter end bare læringsmæssigt.

Kh
Sasja Rasmussen – Eksamineret Massør/Sportsmassør og Sportsterapeut.