sille-1

Sille Noël Hulstrøm

ANBEFALING JULI 2015

“Simple can be harder than complex: You have to work hard to get your thinking clean to make it simple. But it’s worth it in the end, because once you get there, you can move mountains”.

Denne stærke formulering fra Steve Jobs, har længe været mit mantra! Simpel tænkning, hårdt arbejde, dedikation, hjerte og sjæl i det man foretager sig – og det vil flytte bjerge.

Jeg vil prøve at holde min formulering simpel og kortfattet, som også er i Jespers egen ånd og ord! På blot 2 uger har Jesper formået at forme og udvide horisonten hos os elever. Ikke mindst er det en fantastisk professionel skole, hvor erfaring, håndværk og viden går hånd i hånd, men også en fantastisk læringsstrategi, hvor teoretisk viden bliver kørt konkret og struktureret og hvor praktisk arbejde, er målrettet, for tilslut at skabe de dygtigste og mest dedikerede elever, der ligger sjæl i sit arbejde, og ikke blot er masseproducerede robotter.
Kombinationen af disse, blandet med humor, røverhistorier, en interesse for hele flokken af elever og ikke mindst Jespers fantastiske læringsstrategi – nemlig det, at være den han er og give alt hvad han har i sig, er sindssygt motiverende og inspirerende. Det er et privilegium at modtage undervisning af håndværkeren selv og ikke mindst tilegne sig de enorme mængder af viden på endda så kort en periode.

Jesper formår at få alle sine elever med og hans perspektiv og tilgang til at gøre hvad man brænder for, holde det simpelt, køre på samt tage ansvar, har for mig været helt igennem fantastisk – og jeg ved, at de perspektiver jeg har fået med mig herfra, vil gøre en stor forskel i min kommende rejse videre!

Enhver burde få et lille kærligt “spark” bag i og den kæmpe optur det giver, hos Sportskropskolen, det er virkelig på mange måder en øjenåbner og det er bestemt værd at tage med sig!
Mit mantra, giver kun endnu mere mening nu!

Kan kun anbefale SPORTSKROPSKOLEN på det varmeste! Professionelt, motiverende og lærerigt!

Det største tak med tak!

Sille Noël Hulstrøm – Eksamineret Massør/Sportsmassør

Posted in Anbefaling.