allan

Allan Jørgensen

Anbefaling Marts 2015

Hej Jesper og Sportskropskolen – Jeg sender hermed min bedste anbefaling af Sportskropskolen og ikke mindst af dig, Jesper. Jeg tog i foråret 2014 uddannelsen til Massør/Sportsmassør, og i februar 2015 tog jeg overbygningen til Sportsterapeut.

Jeg havde min tvivl da jeg startede. Jeg er 46 og har ikke siddet på skolebænken i mange år. Men Jesper, du formåede at få alle med, også os der var lidt langsomme og ikke forstod med det samme :-) Dit store engagement i din skole er så motiverende! Du formår at undervise på en glad og positiv måde. Det betyder rigtig meget for mig.

Jeg husker tydeligt hvad du sagde til mig, den dag vi blev færdige som massører, Velkommen kollega! Det betød rigtig meget og var en stor anderkendelse. Min overbygning til Sportsterapeut har givet god mening. Nu er det muligt at tilbyde mere end massage/sportsmassage, og jeg har flere tangenter at spille på. Bla. Sportsakupunktur, Kinesiotape, Sportscoaching, Sportsernæring, PNF udstrækning og triggerpunkter.

Tak fordi du har gjort min drøm til virkelighed!

De bedste hilsner Allan – Eksamineret Massør/Sportsmassør og Sportsterapeut