Få viden der virker

BLIV EKSAMINERET SPORTSFYSISK TRÆNER - SPORTSKROPSKOLEN - KØBENHAVN OG VEJLE – LÆR TRÆNING DER VIRKER - 80 LEKTIONER - DIN PRIS KR. 6.965,00 - Sportsfysiologi – (Styrketræning/muskeltræning, konditionstræning/kredsløbstræning, puls, anaerob/aerob, VO2max, laktat etc.), Test/Screening (Lær at lave test af smidighed, test af styrke, test af kondition og laktattest. Og få viden så du kan vejlede om forbedring), Skadesforebyggende træning – (Øvelser der styrker kroppen så den bliver mindre udsat for skader. Ankler, knæ, bækken, ryg, skuldre, nakke og arme), Funktionel træning (Øvelser med kettlebells, gulvøvelser på måtter, fitnessbolde, elastikker, medicinbolde, frie vægte, gulvstiger og vippebrædder), Programlægning (Lær at lave et styrke- og konditions træningsprogram) - Alle redskaber og viden du kan bruge i din hjælp og støtte til dine klienter inden for fodbold, cykling, løb, håndbold, golf, fitness, atletik, crossfit, svømning, ridning, dans, roning, tennis, golf, langrend, alpin ski, badminton.

LÆR TRÆNING DER VIRKER

BLIV EKSAMINERET SPORTSFYSISK TRÆNER - SPORTSKROPSKOLEN - KØBENHAVN OG VEJLE – LÆR TRÆNING DER VIRKER - 50 LEKTIONER - DIN PRIS KR. 4.965,00 - Sportsfysiologi – (Styrketræning/muskeltræning, konditionstræning/kredsløbstræning, puls, anaerob/aerob, VO2max, laktat etc.), Test/Screening (Lær at lave test af smidighed, test af styrke, test af kondition og laktattest. Og få viden så du kan vejlede om forbedring), Skadesforebyggende træning – (Øvelser der styrker kroppen så den bliver mindre udsat for skader. Ankler, knæ, bækken, ryg, skuldre, nakke og arme), Funktionel træning (Øvelser med kettlebells, gulvøvelser på måtter, fitnessbolde, elastikker, medicinbolde, frie vægte, gulvstiger og vippebrædder), Programlægning (Lær at lave et styrke- og konditions træningsprogram) - Alle redskaber og viden du kan bruge i din hjælp og støtte til dine klienter inden for fodbold, cykling, løb, håndbold, golf, fitness, atletik, crossfit, svømning, ridning, dans, roning, tennis, golf, langrend, alpin ski, badminton.

• Skadesforebyggende træning - Forebyg Sportsskader - Støttetræning/øvelser der styrker kroppens funktionalitet så den bliver mindre udsat for skader. Fokusområder: Ankler, knæ, bækken, ryg, skuldre, nakke og arme.
  • Sportsstøttetræning - Optimer performance - Øvelser med kettlebells, gulvøvelser på måtter, fitnessbolde, elastikker, medicinbolde, frie vægte, gulvstiger og vippebrædder.
  • Preconditioning/Pregame - Lær at gøre kroppen klar til konkurrence og kamp.
  • Sportsfysiologi - Styrketræning/muskeltræning, konditionstræning/kredsløbstræning, puls, anaerob/aerob, VO2max, laktat etc.)
  • Test/Screening - Lær at lave test af smidighed, test af styrke, test af kondition og laktattest.
  • Funktionel træning - Øvelser med kettlebells, gulvøvelser på måtter, fitnessbolde, elastikker, medicinbolde, frie vægte, gulvstiger og vippebrædder.

Undervisningen er bygget op omkring teoretiske oplæg, efterfulgt af praktiske øvelser.

RING TIL JESPER

Er du Sportsmassør, Sportsterapeut, Kropsterapeut eller Fysioterapeut, kan du på uddannelsen få viden og øvelser til støtte for dine klienter og patienter

Er du træner, instruktør eller på anden måde tilknyttet en forening, sportsklub eller team, kan du på uddannelsen få viden og øvelser til støtte for jeres medlemmer, aktive og sportsfolk.

Træner du selv meget fodbold, tennis, cykling, løb, svømning, badminton, fitness etc. kan du på uddannelsen få viden og øvelser der styrker din performance og forebygger sportsskader.

Tid:

50 lektioner - 5 undervisningsdage - Klassebaseret undervisning på skolerne i København og i Vejle.

Pris:

BETAL AF 1. GANG: Kr. 4.965,00 - Betaling ved tilmelding

Tilmelding: http://sportskropskolen.dk/tilmelding/

Næste opstart:

KØBENHAVN - BLIV SPORTSFYSISK TRÆNER - Opstart august - Hold TRÆN18-1K - Mandage fra kl. 08.30 til kl. 16.30 (Inkl. 30 min. frokostpause) Opstart uge 33 og eksamen i uge 41 - Ledige pladser

VEJLE - BLIV SPORTSFYSISK TRÆNER - Opstart august - Hold TRÆN18-1V - Onsdage fra kl. 09.00 til kl. 17.00 (Inkl. 30 min. frokostpause) Opstart uge 33 og eksamen i uge 41 - Ledige pladser

KØBENHAVN - BLIV SPORTSFYSISK TRÆNER - Opstart oktober - Hold TRÆN18-2K - Tirsdage fra kl. 08.30 til kl. 16.30 (Inkl. 30 min. frokostpause) Opstart uge 43 og eksamen i uge 49 - Ledige pladser

VEJLE - BLIV SPORTSFYSISK TRÆNER - Opstart oktober - Hold TRÆN18-3V - Onsdage fra kl. 09.00 til kl. 17.00 (Inkl. 30 min. frokostpause) Opstart uge 43 og eksamen i uge 49 - Ledige pladser

Adgangskrav:

Uddannelsne er åben for alle med basal anatomisk og fysiologisk viden.

Undervisningen:
Uddannelsen foregår som klassebaseret undervisning på skolerne.

Din underviser, Jesper, fra SPORTSKROPSKOLEN har stor undervisningserfaring og har i mere end 15 år stået for uddannelsen af mere end 2500 professionelle Sportsmassører og Sportsterapeuter rundt om i Danmark. Jesper er desuden Sportsmassør/Soigneur for Pro cykelholdet TINKOFF/SAXO BANK 2014/2015/2016, Par nr. 7 (Michael Mørkøv/Lasse Norman) 6dagesløb, Landsholdet i landevejscykling VM for professionelle og Sportsmassør for KIF KOLDING KØBENHAVN (Herre Håndbold Liga holdet) - Har erfaring som Sportsmassør og soigneur fra Pro Tour cykelholdet TEAM CSC 2005/2006, behandling og coaching af professionelle sportsfolk indenfor professionel cykling, golf (PGA), fodbold (Superliga), håndbold (Elite og landshold), crossfit, tennis, løb, skateboard (Pro), badminton og svømning m.m., sportsmassør og behandler på Landsholdet i landevejscykling VM i Madrid 2005, massør og behandler ved Copenhagen Marathon, Copenhagen Challenge Ironman, Copenhagen Masters Badminton stævne, Copenhagen Athletics Games, Iform kvindeløb, Alt for damernes kvindeløb, Copenhagen Halvmarathon, Femina kvindeløb, DGI landsstævne, Fitness INSPIRE Convention og behandling af Team Danmark støttede sportsfolk.