Jes Jakob Winther

ANBEFALING – AUGUST 2017 – FRA JES, NYUDDANNET SPORTSMASSØR OG SPORTSTERAPEUT FRA SPORTSKROPSKOLEN – “Jeg har de sidste 3 uger studeret på sportskropskolen. Først med uddannelsen som sportsmassør, hvor inspirationen til en overbygning som sportsterapeut kom naturligt og som et “must have”!

Det har været inspirerende 3 uger, med masser af læring både på et personligt plan, men i den grad også professionelt. Jeg har på kort tid skabt masser af nye kompetencer og redskaber til at skabe den fremtid jeg drømmer om, med en karriere omgivet af sport, træning, krop og behandling.

Et kæmpe tak til Jesper, som gennem 3 uger har skabt rammerne om et meget professionelt studiemiljø, til læring og inspiration!”

/Jes Jakob Winther – Sportsmassør, Sportsterapeut og Professionel skiinstruktør – Whistler Mountain, Canada

Udgivet i Anbefaling.